Finansinių ataskaitų konsolidavimo sprendimai

Įmonių grupių finansininkams, reguliariai rengiantiems grupės lygio atskaitomybę ir konsoliduojant valdomų įmonių duomenis, didžiausi iššūkiai būna savalaikis tokių ataskaitų parengimas ir teikiamų duomenų kokybės užtikrinimas. Tai nėra lengvas uždavinys, kadangi valdomos įmonės dažnai

- naudoja skirtingus sąskaitų planus – kaip juos teisingai susieti?

- apskaitą vykdo pagal skirtingus apskaitos standartus – kaip užtikrinti apskaitos tikslumą?

- dirba su skirtingomis valiutomis – kokį kursą naudoti konvertavimui?

Finansinio konsolidavimo sprendimas leidžia apsirašyti sąskaitų konsolidavimo taisykles ir jas lanksčiai taikyti įmonių ar departamentų duomenų apjungimui esamos situacijos metu ir jai kintant - keičiantis įmonių struktūroms, sąskaitų planams, įmonėms jungiantis ir skiriantis. Automatizuotas konsoliduotos ataskaitos parengimas sumažina rutininį rankinį darbą ir galimų klaidų kiekį, pagreitina jos parengimo procesą ir taupo finansininkų laiką.